Future Lyrics

Lookin Exotic by Future



Extravagant hendrix
Switch hands like left pitcher
Super astronomical

Peel you off a couple bands
Girl like: here you go
Been lookin' like the baddest bi*** in my videos
I wanna take you out to paris
And buy you better clothes
White phantom, white phantom or the white rolls
We livin' marvelous, yeah we livin' marvelous
Hit your girl up and tell' them
That you're all iced up (iced up)
I try my best to put my ego first
I need to stop it
Keep it real, you lookin' exotic, nah

Three rings on my left, I feel like king james
They see the way we represent
They see the way we get it
You can't be never slippin'
You gotta show you're different
I came through and took all their bi***es with me!
Nigga I get all the way faded, I can't get tipsy
All these seven star restaurants on a
Daily basis? I'm guilty
Let this champagne start pourin'
Drank it up 'til it's empty
Got this v. I. p. section burnin' like a chimney
We ain't gotta emphasize nobody
We done bought the building
Let's go zip out australia
We can go to switzerland
We got a chauffeur and a translator
For where they don't speak english
Sometimes when you speak
From your soul it sound like you singing

Peel you off a couple bands
Girl like: here you go
Been lookin' like the baddest bi*** in my videos
I wanna take you out to paris
And buy you better clothes
White phantom, white phantom or the white rolls
We livin' marvelous, yeah we livin' marvelous
Hit your girl up and tell' them
That you're all iced up (iced up)
I try my best to put my ego first
I need to stop it
Keep it real, you lookin' exotic, nah

Gotta put a whole lot of kush into my lungs
I put a whole lot of work in, I just begun
And when that green money on the turf
It's their call
Gotta put that steel under my shirt and duck laws
fu** the cops, she gon' ride you like my dog
Chinchilla, I put it on and let it fall
Gorilla, let it drag on the floor
I forgot to get the money and lay low
We take shoppin' sprees
I can bring the store to me
I don't get trap money, please
bi*** I'm out their league
Raf simons, rick owens, cost 200 g's
ca** out mad g's, bustin' down ap's
Handmade 1 of 1 riccardo tisci
Crystal diamonds on my sleeves, l-o-v-e
Changed the whips about a week, yes I do agree
Louis v on my carry-on, yes indeed
Have to pay for it tonight as you charge a fee
Order the pj at 1, we land tomorrow at 3
Steak and shrimps, caviar for seven days
Let's flick it up for my dawgs in the cage

Peel you off a couple bands
Girl like: here you go
Been lookin' like the baddest bi*** in my videos
I wanna take you out to paris
And buy you better clothes
White phantom, white phantom or the white rolls
We livin' marvelous, yeah we livin' marvelous
Hit your girl up and tell' them
That you're all iced up (iced up)
I try my best to put my ego first
I need to stop it
Keep it real, you lookin' exotic, nah

Always keep it real with you!
Lookin' exotic
Got a half a mil' on me
'bout to recount it now


Do you like this song?

Buy it in Amazon



Future lyrics are property and copyright of their owners.
All lyrics provided for educational purposes and personal use only.
Commercial use is not allowed.

Comments